Cliëntportaal

Via het Lunet cliëntportaal kunnen cliënten en vertegenwoordigers online het zorgdossier inzien. Waar en wanneer je dat wilt.

Wat staat er op het cliëntportaal?

  • Persoonlijke gegevens.
  • Persoonlijk ondersteuningsplan met o.a. rapportages over de voortgang van ondersteuning en begeleiding.
  • Formulieren.
  • Het team dat de cliënt begeleidt.

Aanvragen toegang cliëntportaal
Om gebruik te maken van het cliëntportaal heb je een e-mailadres en een mobiele telefoon nodig. Ook heb je een apparaat nodig met toegang tot internet, zoals tablet, laptop of smartphone.

Ben je cliënt bij Lunet?
Wil je je dossier inzien via het cliëntportaal? Ga dan in gesprek met jouw cliëntbegeleider.

Ben je vertegenwoordiger?
Meld je aan via het aanvraagformulier voor de vertegenwoordiger. Klik hier om direct naar het aanvraagformulier te gaan.

Het ingevulde formulier stuur je per e-mail, post of overhandig je aan de (regievoerend) cliëntbegeleider. 

Vervolg

  1. Lunet maakt een persoonlijk account voor je aan.
  2. Via het opgegeven e-mailadres ontvang je een e-mail met instructies.
  3. De eerste keer dat je inlogt dien je akkoord te gaan met de gebruikersvoorwaarden.
  4. Iedere keer dat je inlogt, ontvang je een verificatiecode op je mobiele telefoon.

Vragen?
Neem bij vragen over het cliëntportaal contact op met de regievoerend cliëntbegeleider.

Inloggen
Ben je aangemeld? Heb je je wachtwoord en mobiele telefoon beschikbaar? Klik dan hier om in te loggen.

Handleiding
Download hier de handleiding van het cliëntportaal.